Znajdź szybko odpowiedź na swoje pytanie
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, wystarczy, że przeglądając sklep na smartfonie na karcie produktu kliniesz przycisk "Zadzwoń i zamów". Możesz też zadzwonić pod numer 71 347 47 71. Nasi konsultanci są dostępni w godzinach:

Poniedziałek-piątek: 08:00-22:00
Sobota: 09:00-20:00
Niedziela: 11:00-19:00

Gdzie jest moja paczka?

Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas mailem numer do śledzenia.  

Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie użytkownika w historii zamówień. 

O wszystkich etapach realizacji zamówienia informujemy mailowo, sprawdź w szczególności pierwszą wiadomość, w której podany jest czas wysyłki.  

Jak wymienić produkt?

Nie prowadzimy wymian produktów. Możesz zwrócić produkt i zamówić kolejny, na przykład w innym rozmiarze. Zwroty są u nas sprawnie rozpatrywane i w kilka dni roboczych zostaną ci zwrócone pieniądze. 

Jak zwrócić produkt?

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwroty są u nas darmowe – przeczytaj jak za darmo zwrócić zakup. Powiadom nas mailowo o chęci zwrotu towaru na adres kontakt@military.pl lub przez formularz na koncie klienta.

Adres do wysyłki:
Military.pl  
ul. Graniczna 8C  
54-610 Wrocław 

Do przesyłki dołącz dowód zakupu - kopię faktury lub jej numer. Możesz skorzystać z formularza zwrotów na koncie klienta. Jeśli nie dołączasz formularza ze wzoru, to pamiętaj o podaniu danych kontaktowych oraz numeru konta, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy. 
Nie wysyłaj do nas przesyłki za pobraniem. Zachowaj dowód nadania przesyłki aż do otrzymania zwrotu pieniędzy.  
Zwracane rzeczy nie mogą nosić oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni za zwrot w oryginalnym opakowaniu producenta. Zwrotu pieniędzy dokonujemy na konto, z którego został dokonany zakup. Jeśli chcesz otrzymać zwrot na inne konto, to podaj jego numer w formularzu. Jeśli był to zakup z płatnością przy odbiorze – koniecznie podaj nam numer konta, na które mamy zwrócić środki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy maksymalnie do 14 dni od otrzymania zwrotu, zwykle trwa to dwa dni robocze.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres: 

Military.pl - SERWIS 

ul. Graniczna 8c 

54-610 Wrocław 

Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną (jeśli była dodana do produktu) i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. 

W ciągu 14 dni od kiedy przesyłka dotrze do nas, określimy, czy usterka będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl. 

Dane kontaktowe

Masz pytania?

Zadzwoń: 71 347 47 11

 

Nasi konsultanci są dostepni w godzinach:

poniedziałek-czwartek 8:00 - 22:00

piątek 8:00 - 20:00

sobota 9:00 - 17:00

niedziela 11:00 - 19:00

 

lub napisz: kontakt@military.pl

Formularz kontaktowy * pola wymagane
Dane kontaktowe

Masz pytania?

Zadzwoń: 71 347 47 11

 

Nasi konsultanci są dostepni w godzinach:

poniedziałek-czwartek 8:00 - 22:00

piątek 8:00 - 20:00

sobota 9:00 - 17:00

niedziela 11:00 - 19:00

 

lub napisz: kontakt@military.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
${quantity} Produkty do porównania