Jak wymienić produkt?

Nie prowadzimy wymian produktów. Możesz zwrócić produkt i zamówić kolejny, na przykład w innym rozmiarze. Zwroty są u nas sprawnie rozpatrywane i w kilka dni roboczych zostaną ci zwrócone pieniądze. 

Jak zwrócić produkt?

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwroty są u nas darmowe – przeczytaj jak za darmo zwrócić zakup. Możesz skorzystać formularza odstąpienia od umowy (wybierz opcję Zamówienie złożone bez logowania).

Adres do wysyłki zwrotów:
Military.pl  
ul. Graniczna 8C  
54-610 Wrocław 

Do przesyłki dołącz dowód zakupu - kopię faktury lub jej numer. Możesz skorzystać z formularza zwrotów na koncie klienta. Jeśli nie dołączasz formularza ze wzoru, to pamiętaj o podaniu danych kontaktowych oraz numeru konta, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy. 
Nie wysyłaj do nas przesyłki za pobraniem. Zachowaj dowód nadania przesyłki aż do otrzymania zwrotu pieniędzy.  
Zwracane rzeczy nie mogą nosić oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni za zwrot w oryginalnym opakowaniu producenta. Zwrotu pieniędzy dokonujemy na konto, z którego został dokonany zakup. Jeśli chcesz otrzymać zwrot na inne konto, to podaj jego numer w formularzu. Jeśli był to zakup z płatnością przy odbiorze – koniecznie podaj nam numer konta, na które mamy zwrócić środki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy maksymalnie do 14 dni od otrzymania zwrotu, zwykle trwa to dwa dni robocze.
 

Jakie są koszty i opcje dostawy?

Oferujemy różne opcje dostawy, żebyś mógł wybrać najbardziej dogodną. Do wyboru masz kuriera DHL, Inpost, Paczkomaty, a także formy: odbiór w punkcie DHL oraz Paczkę w Ruchu. Zakupy na łączną kwotę minimum 50 złotych ważące do 30 kilogramów, na terenie Polski dostarczamy za darmo!

Szczegółowe koszty dostawy:

DHL 7,99 zł

DHL odbiór w punkcie 7,99 zł

InPost Kurier 8,99 zł

InPost Paczkomaty 8,99 zł

Paczka w Ruchu 3,99 zł

DHL powyżej 30 kg 200 zł

Jak złożyć zamówienie?

Wybieraj produkty i dodawaj je do koszyka. Jak już zbierzesz wszystkie potrzebne rzeczy, to w koszyku wybierz sposób dostawy od płatności, a następnie kliknij przycisk “przejdź do kasy”. W następnym kroku uzupełnisz swoje dane i następnie dokonasz płatności lub potwierdzisz zamówienie za pobraniem. 

Jak złożyć reklamację?

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres: 

Military.pl - SERWIS 

ul. Graniczna 8c 

54-610 Wrocław 

Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną (jeśli była dodana do produktu) i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. 

W ciągu 14 dni od kiedy przesyłka dotrze do nas, określimy, czy usterka będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl. 

Czy dostępny jest odbiór osobisty?

Tak, umożliwiamy darmowy odbiór osobisty. Odbierz zakupy w jednym z 11 sklepów naszej sieci partnerskiej w całej Polsce. 

Adresy punktów odbioru

Centrum handlowe Blue City

poziom -1, lokal 53

Al. Jerozolimskie 179

02-222 Warszawa

ul. Tamka 49

00-355 Warszawa

Centrum handlowe Wola Park

poziom 1

ul. Górczewska 124

01-460 Warszawa

ul. Oławska 16

50-123 Wrocław

Centrum handlowe Aleja Bielany

poziom 1

ul. Czekoladowa 9

55-040 Bielany Wrocławskie

ul. Świętojańska 84

81-388 Gdynia

al. Piastów 53

70-311 Szczecin

ul. Dietla 51

31-054 Kraków

Centrum handlowe Posnania

poziom +1, lokal B432

ul. Pleszewska 1

61-136 Poznań

Centrum handlowe Galeria Katowicka

poziom -1

3-go Maja 30

40-097 Katowice

Centrum handlowe Manufaktura

budynek 15, poziom +1

ul. Jana Karskiego 5

91-071 Łódź

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Staramy się dostarczać zamówienia jak najszybciej. Przy produkcie podany jest czas potrzebny do przygotowania go do wysyłki. Jeśli wybierzesz produkt z wysyłką *natychmiast* i wybierzesz kuriera DHL i potwierdzisz zamówienie przed 22:00 od poniedziałku do czwartku, to otrzymasz przesyłkę w następny dzień roboczy! Tak samo, jeśli wybierzesz Paczkomat od poniedziałku do czwartku przed 18:30.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, wystarczy, że przeglądając sklep na smartfonie na karcie produktu kliniesz przycisk "Zadzwoń i zamów". Możesz też zadzwonić pod numer 71 347 47 71. Nasi konsultanci są dostępni w godzinach:

Poniedziałek-piątek: 08:00-22:00
Sobota: 09:00-20:00
Niedziela: 11:00-19:00

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, w sklepie Military.pl możesz złożyć zamówienie z wysyłką za granicę. Obecnie wysyłamy do 5 krajów: Czechy, Bułgaria, Słowacja, Węgry, Rumunia.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
${quantity} Produkty do porównania