Kiedy otrzymam przesyłkę?

Z okazji Black Week otrzymasz paczkę również w sobotę 28.11! Złóż zamówienie od 22:00 w czwartek do 18:00 w piątek i wybierz dostawę DHL, DHL odbiór w punkcie lub odbiór w sklepie.

Staramy się dostarczać zamówienia jak najszybciej. Przy produkcie podany jest czas potrzebny do przygotowania go do wysyłki. Jeśli wybierzesz produkt z wysyłką *natychmiast* i wybierzesz kuriera DHL i potwierdzisz zamówienie przed 22:00 od poniedziałku do czwartku, to otrzymasz przesyłkę w następny dzień roboczy! Tak samo, jeśli wybierzesz Paczkomat od poniedziałku do czwartku przed 18:30.

Czy dostępny jest odbiór osobisty?

Tak, umożliwiamy darmowy odbiór osobisty. Odbierz zakupy w jednym z 11 sklepów naszej sieci partnerskiej w całej Polsce. 

Adresy punktów odbioru

Centrum handlowe Blue City

poziom -1, lokal 53

Al. Jerozolimskie 179

02-222 Warszawa

ul. Tamka 49

00-355 Warszawa

Centrum handlowe Wola Park

poziom 1

ul. Górczewska 124

01-460 Warszawa

ul. Oławska 16

50-123 Wrocław

Centrum handlowe Aleja Bielany

poziom 1

ul. Czekoladowa 9

55-040 Bielany Wrocławskie

ul. Świętojańska 84

81-388 Gdynia

al. Piastów 53

70-311 Szczecin

ul. Dietla 51

31-054 Kraków

Centrum handlowe Posnania

poziom +1, lokal B432

ul. Pleszewska 1

61-136 Poznań

Centrum handlowe Galeria Katowicka

poziom -1

3-go Maja 30

40-097 Katowice

Centrum handlowe Manufaktura

budynek 15, poziom +1

ul. Jana Karskiego 5

91-071 Łódź

Jak złożyć reklamację?

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres: 

Military.pl - SERWIS 

ul. Graniczna 8c 

54-610 Wrocław 

Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną (jeśli była dodana do produktu) i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. 

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl

Jak wymienić produkt?

Wymiany dokonujesz zwracając zakupiony towar (według instrukcji zwrotu produktu), a następnie kupując drugi produkt.

Jak zwrócić produkt?

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Powiadom nas mailowo o chęci zwrotu towaru na adres kontakt@military.pl lub przez formularz na koncie klienta. Możesz skorzystać z darmowych zwrotów lub samodzielnie wysłać do nas zwrot.

Adres do wysyłki:

Military.pl  

ul. Graniczna 8C  

54-610 Wrocław 

Do przesyłki dołącz dowód zakupu - kopię faktury lub jej numer. Możesz skorzystać z wzoru formularza zwrotów, ale nie jest to obowiązkowe. Jeśli nie dołączasz formularza ze wzoru, to pamiętaj o podaniu danych kontaktowych oraz numeru konta, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy. 

Przesyłkę nadaj najtańszą możliwą opcją wysyłki. Nie wysyłaj do nas przesyłki za pobraniem. Zachowaj dowód nadania przesyłki aż do otrzymania zwrotu pieniędzy.  

Zwracane rzeczy nie mogą nosić oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni za zwrot w oryginalnym opakowaniu producenta. Zwrotu pieniędzy dokonujemy na konto, z którego został dokonany zakup. Jeśli chcesz otrzymać zwrot na inne konto, to podaj jego numer w formularzu. Jeśli był to zakup z płatnością przy odbiorze – koniecznie podaj nam numer konta, na które mamy zwrócić środki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania zwrotu. 

Jakie są koszty i opcje dostawy?

Oferujemy różne opcje dostawy, żebyś mógł wybrać najbardziej dogodną. Do wyboru masz kuriera DHL, Inpost, Paczkomaty, a także formy: odbiór w punkcie DHL oraz Paczkę w Ruchu. Zakupy na łączną kwotę minimum 50 złotych ważące do 30 kilogramów, na terenie Polski dostarczamy za darmo!

Szczegółowe koszty dostawy:

DHL 7,99 zł

DHL odbiór w punkcie 7,99 zł

InPost Kurier 8,99 zł

InPost Paczkomaty 8,99 zł

Paczka w Ruchu 3,99 zł

DHL powyżej 30 kg 200 zł

Jak złożyć zamówienie?

Wybieraj produkty i dodawaj je do koszyka. Jak już zbierzesz wszystkie potrzebne rzeczy, to w koszyku wybierz sposób dostawy od płatności, a następnie kliknij przycisk “przejdź do kasy”. W następnym kroku uzupełnisz swoje dane i następnie dokonasz płatności lub potwierdzisz zamówienie za pobraniem. 

${quantity} Produkty do porównania