Chat with us, powered by LiveChat

Zamów dziś kurierem DHL z dostawą na jutro!

Waluta

sposoby płatności

Składając zamówienie na Military.pl, możesz wybrać jedną z wielu metod płatności. Tutaj dowiesz się, jakie sposoby płatności oferuje Military.pl oraz jakie korzyści ze sobą niosą!

sprawdź, jakie metody płatności oferuje military.pl.

Płatność przy odbiorze

Kupując w Military.pl nie musisz posiadać konta bankowego z dostępem on-line, ani konta w specjalnym systemie płatności (jak np. PayU). Przy wyborze tego sposobu zapłaty za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze kurierowi. Kurier dostarczy Ci towar i pobierze od Ciebie wartość zamówienia. 

Szybki przelew online

Na Military.pl płatność internetowa realizowana jest za pośrednictwem Przelewy24. Żeby skorzystać z tej płatności, w koszyku wybierz Przelewy24. W następnym kroku będziesz mógł wybrać z listy swój bank, płatność kartą płatniczą lub kredytową, do wyboru jest również płatność BLIK. To szybki i bezpieczny sposób, by opłacić swoje zamówienie.

Płatność kartą

Do skorzystania z tej metody niezbędne jest posiadanie karty płatniczej. W naszym sklepie obsługiwane są karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.

Paypo - kupujesz i płacisz później

Robiąc zakupy z płatnością Paypo, składasz zamówienie, my Ci je dostarczamy, a płacisz nawet 30 dni po zakupie. Możesz również w dowolnym momencie rozłożyć płatność na wygodne raty. Gdy dostaniesz swoje zakupy i zdecydujesz się zwrócić część towaru, zapłacisz tylko za to, co zatrzymasz.

 

Limity płatności z Paypo:

  • 800 zł - tyle maksymalnie możesz wydać na pierwsze zakupy z Paypo.
  • 2000 zł - maksymalny limit dla jednej transakcji przy kolejnych zakupach.
  • 5000 zł - maksymalny limit na koncie w Paypo.

 

Jak zapłacić z PayPo? 

  • Dodaj do koszyka wybrane produkty. 
  • Uzupełnij dane do wysyłki, wybierz sposób dostawy i PayPo jako formę płatności. 
  • Wypełnij formularz rejestracyjny, jeśli nie korzystałeś/aś wcześniej z PayPo. Kolejne transakcje potwierdzasz tylko kodem, który otrzymasz w SMS. 
  • PayPo płaci za Twoje zakupy, a my wysyłamy zamówienie pod wskazany adres. 
  • Możesz cieszyć się produktami z Military.pl. Towar, który nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić bez żadnych kosztów.
  • Płacisz za to, co zatrzymasz do 30 dni lub rozkładasz płatność na raty. 

Raty 0%

Robiąc zakupy w naszym sklepie możesz rozłożyć płatność na wygodne raty 0%. Przy składaniu zamówienia wybierz formę płatności raty PayU 0% i zdecyduj, na ile rat chcesz rozłożyć płatność.

  • raty dostępne są dla zamówień o wartości 300 - 50.000 złotych
  • płatność możesz rozłożyć na 5-15 rat 0%
  • wybierając niskie raty możesz płatności podzielić nawet na 50 miesięcy

Do wypełnienia wniosku potrzebne będą Ci dowód osobisty, numer konta oraz dane o dochodach i zatrudnieniu.

Po wysłaniu wniosku odczekaj kilka minut na odpowiedź banku.

Podmiotem udzielającym pożyczki określanej jako Raty PayU jest Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Inbank S.A z siedzibą w Warszawie, lub Credit Agricole Bank Polska S.A. z siedzibą we Wrocławiu, lub Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, lub Smartney Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu jest podmiotem pośredniczącym pomiędzy pożyczkobiorcą a Bankiem lub pożyczkodawcą. Umowa o pożyczkę zostaje zawarta pomiędzy pożyczkobiorcą a jednym z wyżej wymienionych banków.

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

TAX FREE

TAX FREE pozwala klientowi detalicznemu (osobie fizycznej) otrzymać zwrot podatku VAT za towar wywieziony za granicę UE. Dotyczy tylko zamówień online (także z darmowym odbiorem w sklepie stacjonarnym) na kwotę minimum 200 zł.

 

Co zrobić, aby otrzymać zwrot podatku?

 

1. Złóż zamówienie w naszym sklepie.

2. Skontaktuj się z nami mailowo: zapytania@militaria.pl i podaj w treści maila:

- nr zamówienia, którego ma dotyczyć TAX FREE,

- Twoje imię i nazwisko,

- datę urodzenia,

- nr i serię paszportu oraz kraj wydania,

- informację czy chcesz otrzymać zwrot gotówkowo, czy bezgotówkowo:

* gotówkowo – odbierzesz pieniądze w jednym z naszych salonów,

* bezgotówkowo – podaj nr konta, na który przelejemy Ci zwrot pieniędzy.

 

Jak TAX FREE funkcjonuje w praktyce?

 

1. Dokonujesz zakupu towaru w punkcie sprzedaży oznaczonym logo TAX FREE i zgłaszasz chęć skorzystania z TAX FREE. Fakturę opłacasz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.

2. Deklarujesz formę zwrotu podatku: gotówkowa lub bezgotówkowa i wybierasz formę dokumentu: elektroniczna lub wydruk (PDF).

3. Twój dokument zakupu trafia do bazy TAX FREE (na granicę).

4. Podczas wywożenia towaru z kraju jesteś zobowiązany:

- okazać celnikom dokumenty TAX FREE (na urządzeniu lub wydrukowane),

- na żądanie okazać wywożony towar

5. Z systemu TAX FREE zostanie wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wywozu, na żądanie zaś otrzymasz pieczęć POLSKA-CŁO na wydrukowanym dokumencie.

 

Jak i kiedy otrzymasz zwrot?

 

1. Zwrot podatku otrzymasz na konto po potwierdzeniu w systemie tax free, że towar opuścił terytorium RP (to w przypadku bezgotówkowego zwrotu),

2. jeśli zwrot ma być gotówkowy, to dokonamy go, gdy pojawisz się w naszym salonie (po potwierdzeniu w systemie tax free).

 

Ważne! Przyniesienie ze sobą poniższego dokumentu podpisanego/opieczętowanego przez organ celny, przyspieszy weryfikację i wypłatę.