Waluta

Reklamacje

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, skorzystaj z opcji darmowej reklamacji.

Sprawdź jakie to proste:

  • Wejdź na tę stronę i wybierz Militaria.pl sp. z o.o. sp.k..
  • Wypełnij formularz – zajmuje to mniej niż 5 minut.
  • Zamówienie zwróć w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.

Minimum formalności

  • Nie musisz drukować listu przewozowego. Napisz kod zwrotu na Paczce (Paczkomat).
  • Jeśli opłaciłeś zamówienie przez internet, zwrot pieniędzy otrzymasz na rachunek, z którego zapłaciłeś.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie przy odbiorze, to w formularzu zwrotu podaj numer rachunku bankowego, na który mamy zwrócić należność.

Możesz również wysłać reklamację na własny koszt:

Military.pl - SERWIS
ul. Graniczna 8c
54-610 Wrocław

Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań.

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl.

Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 71