Znajdź szybko odpowiedź na swoje pytanie
Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie użytkownika w historii zamówień. 

O wszystkich etapach realizacji zamówienia informujemy mailowo, sprawdź w szczególności pierwszą wiadomość, w której podany jest czas wysyłki.  

Gdzie jest moja paczka?

Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas mailem numer do śledzenia.  

Jak zwrócić produkt?

Jak zwrócić produkt? 

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Powiadom nas mailowo o chęci zwrotu towaru na adres kontakt@military.pl, a następnie zwróć towar na adres: 

Militaria.pl  

ul. Graniczna 8C  

54-610 Wrocław 

Do przesyłki dołącz dowód zakupu - kopię faktury lub jej numer. Możesz skorzystać z wzoru formularza zwrotów, ale nie jest to obowiązkowe. Jeśli nie dołączasz formularza ze wzoru, to pamiętaj o podaniu danych kontaktowych oraz numeru konta, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy. 

Przesyłkę nadaj najtańszą możliwą opcją wysyłki. Nie wysyłaj do nas przesyłki za pobraniem. Zachowaj dowód nadania przesyłki aż do otrzymania zwrotu pieniędzy.  

Zwracane rzeczy nie mogą nosić oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni za zwrot w oryginalnym opakowaniu producenta. Zwrotu pieniędzy dokonujemy na konto, z którego został dokonany zakup. Jeśli chcesz otrzymać zwrot na inne konto, to podaj jego numer w formularzu. Jeśli był to zakup z płatnością przy odbiorze – koniecznie podaj nam numer konta, na które mamy zwrócić środki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania zwrotu. 

Jak wymienić produkt?

Wymiany dokonujesz zwracając zakupiony towar (według instrukcji zwrotu produktu), a następnie kupując drugi produkt. Zwracany model możesz zamienić na inny produkt z naszego sklepu, także w inne cenie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub dopłacisz brakująca kwotę. W celu omówienia szczegółów skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@military.pl. 

Jak złożyć reklamację?

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres: 

 Militaria.pl - SERWIS 

ul. Graniczna 8c 

54-610 Wrocław 

 Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. 

 Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

 Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl. 

Formularz kontaktowy * pola wymagane
${quantity} Produkty do porównania