Zamów dziś kurierem DHL z dostawą na jutro!

Waluta

Składanie zamówienia


  1. Składanie zamówienia
  2. Ceny na stronie produktów
  3. Dokument sprzedaży i faktury VAT
  4. Dostępność w sklepach stacjonarnych
  5. Anulowanie zamówienia

Składanie zamówienia

1. Gdy dodałeś już wszystkie towary do koszyka, wejdź do koszyka klikając przycisk Przejdź do koszyka.

2. Sprawdź, czy znajdują się tam wszystkie produkty, jakie chciałeś do niego dodać. Kliknij przejdź do kasy.

3. Wpisz swoje dane, wybierz sposób dostawy i płatności. Ze względu na za duże gabaryty niektórych towarów, nie wszyscy kurierzy mogą być dostępni.

4. Zaznacz zgody i kliknij złóż zamówienie - zostaniesz przeniesiony na stronę płatności.


Ceny na stronie produktów

Kiedy wejdziesz na MILITARY.PL na stronę produktu możesz zobaczyć kilka cen:

  • cenę produktu,
  • cenę przed obniżką,
  • cenę dla Klubowiczów KSK,
  • rekomendowaną cenę producenta,
  • najniższą cenę z ostatnich 30 dni przed obniżką.

Nie na każdej stronie produktu będą widoczne wszystkie ceny. Ceny dla Klubowiczów KSK są widoczne jedynie na produktach, które są w Promocji KSK (produkty w tej promocji zmieniane są co około 4 tygodnie).

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką znajduje się na stronie produktu jedynie wtedy, kiedy produkt jest w promocji lub wyprzedaży - jest on wtedy oznaczony jako "Promocja" lub "Wyprzedaż".


Dokument sprzedaży i faktury VAT

Faktura VAT to dokument sprzedaży jaki Militaria.pl wystawia przy zamówieniu składanym w naszym sklepie on-line. Faktury wysyłamy w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail. Dokument wysyłamy z adresu faktura@militaria.pl.
Aby otrzymać fakturę VAT na firmę należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu i podać dane firmy.


Dostępność w sklepach stacjonarnych

Na stronie każdego produktu znajduje się informacja, czy jest on dostępny w sklepach stacjonarnych. Kliknij Sprawdź dostępność w salonach – znajdziesz tę funkcję w bloku pod ceną produktu. Możesz również użyć filtrów na stronie, żeby przeglądać produkty dostępne w wybranym sklepie lub sklepach. Jeśli produktu, który Cię interesuje nie ma w sklepie stacjonarnym, możesz go zamówić z darmowym odbiorem osobistym.




Anulowanie zamówienia

Nie ma możliwości anulowania zamówienia z poziomu konta klienta. Większość przesyłek nadajemy natychmiast, więc zamówienie, które chcesz anulować, mogło już zostać wysłane. Jeśli chcesz anulować zamówienie, to napisz do nas na czacie.
Podaj pracownikowi nr zamówienia, które chcesz anulować.