Zwroty
- Darmowe i bezterminowe zwroty
- 30 dni na ostąpienie od umowy
- Jak przygotować przesyłkę ze zwrotem
- Ile masz czasu na zwrot
- Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy
- Zwrot w sklepie stacjonarnym
- Zwrot z zagranicy
- Zwrot z Ukrainy
Darmowe i bezterminowe zwroty
Dla członków Klubu Stałego Klienta dostępne są bezterminowe zwroty. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, to możesz go zwrócić po upływie 30 dni. Dołącz do KSK już teraz, rejestracja jest darmowa i zajmuje tylko kilka sekund. Konto założysz tutaj.
Jeśli zrobiłeś zakup będąc zalogowanym na konto KSK i chcesz zwrócić produkt, to postępuj zgodnie z instrukcją zwrotów.
Jak skorzystać z darmowego zwrotu?
- Oferujemy darmowe zwroty zakupów zrobionych na MILITARY.PL. Wejdź na stronę:
- i zaloguj się na swoje konto KSK lub podaj numer zamówienia/numer faktury, jeśli złożyłeś zamówienie bez logowania.
- W Historii zamówień wybierz właściwe zamówienie i kliknij przy nim Zwróć / zareklamuj.
- Następnie wybierz Zwrot. Wybierz zwracany produkt, ilość oraz powód zwrotu.
- W następnym punkcie wybierasz sposób zwrotu – Paczkomat, kuriera DHL, zwrot w salonie firmowym lub wysyłkę na własny koszt.
- Na koniec wybierasz formę zwrotu pieniędzy, która może być zależna od wybranego sposobu wysyłki.
Zostało tylko wysłać paczkę! W Strefie zwrotów i reklamacji możesz także sprawdzić status swojego zwrotu.
Darmowe zwroty dotyczą tylko paczek nadawanych z adresów na terenie Polski, które ważą nie więcej niż 30 kg.
30 dni na odstąpienie od umowy
Poza wyjątkami określonymi w Ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, klient, który zakupił towar wysyłkowo w Militaria.pl, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dostarczenia towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją.
Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości zamiany zwracanego towaru.
Szczegółowe pouczenie o zasadach odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo w na stronie Regulaminu.
Uwaga! Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Jak przygotować przesyłkę ze zwrotem
Zabezpiecz odpowiednio zwracane produkty - możesz je wysłać w oryginalnym opakowaniu lub w innym kartonie. Delikatne przedmioty owiń folą bąbelkową. Jeśli posiadasz oryginalne opakowanie i papierowe metki dołączone do produktu, również je zapakuj. Do przesyłki dodaj kartkę z numerem zwrotu wygenerowanym w Strefie zwrotów i reklamacji. W zależności od wybranej metody zwrotu możesz wydrukować etykietę wysyłkową i nakleić ją na paczkę lub napisać numer nadania na paczce.
Ile masz czasu na zwrot
Jeśli zrobiłeś zakupy bez rejestracji lub w sklepie stacjonarnym, na zwrot masz 30 dni od odebrania przesyłki. Członkowie Klubu Stałego Klienta mają bezterminowe zwroty.
Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy
Zwykle zwrotu pieniędzy dokonujemy do pięciu dni roboczych, maksymalnie do 14 dni, od odebrania przez nas zwrotu towaru.
Zwrot w sklepie stacjonarnym
Przed upływem 30 dni od zakupu odnieś produkt do sklepu stacjonarnego.
Zwrot z zagranicy
Wejdź na stronę:
i zaloguj się na swoje konto KSK lub podaj numer zamówienia/numer faktury, jeśli złożyłeś zamówienie bez logowania.
W Historii zamówień wybierz właściwe zamówienie i kliknij przy nim Zwróć / zareklamuj. Następnie wybierz Zwrot. Wybierz zwracany produkt, ilość oraz powód zwrotu. W następnym punkcie wybierasz sposób zwrotu – jest on zależny od wcześniejszego sposobu dostawy. Przyjmujemy tylko zwroty zgłoszone przez naszą Strefę zwrotów i reklamacji (RMA) - prosimy o korzystanie z wygenerowanych przez nas listów przewozowych.
Jeśli dostawa była przez DHL, UPS lub Royal Mail, to przysługuje Ci darmowy zwrot. Kraje objęte zwrotem przez DHL: Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Belgia i Francja. Kraje objęte zwrotem przez UPS: Finlandia, Szwecja, Portugalia, Luksemburg, Irlandia i Dania.
Kraje objęte zwrotem przez Royal Mail: Wielka Brytania. W Strefie zwrotów i reklamacji (RMA) wybierz zwrot przez kuriera Spring. Na zwrot masz 30 dni.
Kraje, w których poniesiesz tylko koszt wysyłki krajowej: Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria, Węgry, Grecja, Chorwacja, Słowenia, Litwa oraz Austria. Na zwrot masz 14 dni.
Zwrot z Ukrainy
Płacisz tylko za wysyłkę na terenie Ukrainy! Żeby dokonać zwrotu towarów z Ukrainy napisz e-mail na adres kontaktua@military.pl. W wiadomości napisz numer zamówienia i jakie produkty chcesz zwrócić. Ponosisz koszt zwrotu tylko do magazynu na terenie Ukrainy - resztą zajmiemy się my! Na zwrot masz 30 dni.