Wymiany
Wymiana towaru
Jeśli chcesz wymienić produkt, to możesz to zrobić w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki!
Jak skorzystać z wymiany?
- Wejdź na stronę:
i zaloguj się na swoje konto KSK lub podaj numer zamówienia, jeśli złożyłeś zamówienie bez logowania.
- W Historii zamówień wybierz właściwe zamówienie i kliknij przy nim Zwróć / zareklamuj.
- Następnie wybierz Zamiana.
- Wybierz wymieniany produkt, ilość oraz powód wymiany.
- W następnym punkcie wybierasz sposób wymiany – Paczkomat, kuriera DHL, zwrot w salonie firmowym lub wysyłkę na własny koszt. Ze względu na wymiary przesyłki zwrot przez Paczkomat może nie być dostępny.
- Zostało tylko wysłać paczkę! Tutaj znajdziesz instrukcję, jak przygotować przesyłkę: instrukcja przygotowania przesyłki.
Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły wymiany.
Darmowe wymiany dotyczą tylko paczek nadawanych z adresów na terenie Polski, które ważą nie więcej niż 30 kg.
Wymiana z PayPo
W naszym sklepie możesz wymienić produkt zwracając go i zamawiając kolejny, a my zwracamy środki za pierwszy zakup. Aby usprawnić ten proces, polecamy wymiany z PayPo!
Jak to działa?
- Chcesz wymienić produkt A,
- Zamawiasz produkt B i wybierasz płatność PayPo,
- Nie płacisz - płaci za Ciebie PayPo,
- Wysyłamy do Ciebie produkt B, a ty odsyłasz do nas A przez darmowe zwroty,
- Zwracamy środki za produkt A, wtedy spłacasz PayPo.
Dzięki temu wymiana przebiega szybko i sprawnie, a ty nie masz zablokowanych środków.
Więcej informacji o PayPo.