Zamów dziś - dostawa już w poniedziałek |

00 g 00 m 00 s
Waluta

Wymiany


Wymiana towaru

Jeśli chcesz wymienić produkt, to możesz to zrobić w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki! 


Jak skorzystać z wymiany?


  • Wejdź na stronę:

    i zaloguj się na swoje konto KSK lub podaj numer zamówienia, jeśli złożyłeś zamówienie bez logowania.


  • W Historii zamówień wybierz właściwe zamówienie i kliknij przy nim Zwróć / zareklamuj.
  • Następnie wybierz Zamiana.
  • Wybierz wymieniany produkt, ilość oraz powód wymiany.
  • W następnym punkcie wybierasz sposób wymiany – Paczkomat, kuriera DHL, zwrot w salonie firmowym lub wysyłkę na własny koszt. Ze względu na wymiary przesyłki zwrot przez Paczkomat może nie być dostępny.
  • Zostało tylko wysłać paczkę! Tutaj znajdziesz instrukcję, jak przygotować przesyłkę: instrukcja przygotowania przesyłki.

Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły wymiany.

Darmowe wymiany dotyczą tylko paczek nadawanych z adresów na terenie Polski, które ważą nie więcej niż 30 kg.


Wymiana z PayPo

W naszym sklepie możesz wymienić produkt zwracając go i zamawiając kolejny, a my zwracamy środki za pierwszy zakup. Aby usprawnić ten proces, polecamy wymiany z PayPo!


Jak to działa?

  • Chcesz wymienić produkt A,
  • Zamawiasz produkt B i wybierasz płatność PayPo,
  • Nie płacisz - płaci za Ciebie PayPo,
  • Wysyłamy do Ciebie produkt B, a ty odsyłasz do nas A przez darmowe zwroty,
  • Zwracamy środki za produkt A, wtedy spłacasz PayPo.

Dzięki temu wymiana przebiega szybko i sprawnie, a ty nie masz zablokowanych środków.
Więcej informacji o PayPo.