Wybierz "Paczka w Weekend" i zamów z dostawą w sobotę!

Waluta

Reklamacje

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, skorzystaj z opcji darmowej reklamacji.

Sprawdź jakie to proste:

  • Wejdź na tę stronę i zaloguj się na swoje konto KSK lub podaj numer zamówienia/numer faktury, jeśli złożyłeś zamówienie bez logowania.
  • W Historii zamówień wybierz właściwe zamówienie i kliknij przy nim Zwróć / zareklamuj. Następnie wybierz Reklamacja.
  • Wybierz reklamowany produkt, ilość oraz opisz powód reklamacji.
  • W następnym punkcie wybierasz sposób zwrotu – Paczkomat, kuriera DHL, zwrot w salonie firmowym lub wysyłkę na własny koszt. Na koniec wybierasz preferowaną formę rekompensaty – zwrot pieniędzy, naprawę lub wymianę.
  • Zostało tylko wysłać paczkę! W Strefie zwrotów i reklamacji możesz także sprawdzić status swojej reklamacji.

Minimum formalności

  • Zgłoszenie reklamacji w Strefie zwrotów i reklamacji przyśpiesza cały proces.

Dodatkowe informacje

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/