Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej
Reklamacje
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Reklamacje
Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, skorzystaj z opcji darmowej reklamacji.
Sprawdź jakie to proste:
- Wejdź na tę stronę i wybierz Militaria.pl sp. z o.o. sp.k..
- Wypełnij formularz – zajmuje to mniej niż 5 minut.
- Zamówienie zwróć w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.
Minimum formalności
- Nie musisz drukować listu przewozowego. Napisz kod zwrotu na Paczce (Paczkomat).
- Jeśli opłaciłeś zamówienie przez internet, zwrot pieniędzy otrzymasz na rachunek, z którego zapłaciłeś.
- Jeśli zapłaciłeś za zamówienie przy odbiorze, to w formularzu zwrotu podaj numer rachunku bankowego, na który mamy zwrócić należność.
Możesz również wysłać reklamację na własny koszt:
Military.pl - SERWIS
ul. Graniczna 8c
54-610 Wrocław
Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań.
Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adresem kontakt@military.pl.